;
Geçen yılki 1,7 milyar euro konsolide cirosuyla Altınmarka Grubu, Türkiye’nin en büyük gıda devlerinden biri. Dilara Altınkılıç Kutmangil ise kesintisiz büyüme için yeni bir rota oluşturuyor.
Fransız lüks modaevi, gücünü yücelttiği el işçiliğinden alıyor. “Hermès In The Making” sergisiyle alametifarikası zanaatkârlığının perdelerini aralayan markanın yönetim kurulu üyesi Olivier Fournier, zor zamanlarda sadık müşteri kitlesine güveniyor.
Yapay zeka, liderleri hayati bir sınavdan geçiriyor. Liderlik alanında küresel bir düşünür, yazar ve araştırmacı olan Profesör Peter Hawkins, yapay zekayı yönetmek için liderleri beyinlerinin sağ lobunu, kolektif ve katılımcı zekalarını kullanmaya çağırıyor.
Sinoz, kozmetikte ‘fason üret - online sat’ modeliyle büyüdü. Yasin Çörekci, şimdi stratejiyi tamamen değiştiriyor. Kişisel bakım marketlerinin rafında rekabeti kızıştıracak.