Sinoz’u 1 milyar TL ciroya taşıyan Yasin Çörekci rotayı ihracata çevirdi
Kozmetikçi ve radyocu… Az bulunan bir bileşim. Sinoz’un kurucusu ve CEO’su Yasin Çörekci’nin markasını ilk kurduğu yıllarda pazarlamada radyo kanallarını kullanıyordu. Şimdilerdeyse fırsat buldukça 2019’da satın aldığı Radyo Alaturka’da yayın yapıyor, Radyocu Ferit ismiyle sevdiği şarkıları çalıyor. Sosyal medya, henüz hayatı bugünkü kadar işgal etmemişken canlı radyo yayınlarına katılıp ürünlerini tanıtıyordu, böyle böyle radyoculuğu da sever oldu. 2008’de kurduğu Sinoz, 2024 sonu itibarıyla Türk kozmetik pazarında e-ticaret ve Watsons kanalında cilt bakımında vücut peelingi ve güneş koruyucusu kategorilerinde ilk sırada yer alıyor. E-ticaret kanalıyla büyüyen marka, bu yıl tüm kişisel bakım marketlerinin raflarını süsleyecek. Gelecek yıl içinse ihracata ağırlık verecek ve Avrupa’da güçlü marka peşine düşecek.
“Fason üret - online sat“… Yasin Çörekci’nin Sinoz’u büyütme stratejisi bir yıl öncesine kadar böyle özetlenebilirdi. “Sabah dokuzdan akşam 10’a çalışıyorum. Ofisten her zaman en son ben çıkarım” diyen Çörekci’nin, cilt bakımı ve güneş bakım kremleri kategorilerinde toplam 38 ürünü bulunan Sinoz için ulaştığı ölçeğin de gücüyle başka bir oyun planı var.
"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
-
Egem Eraslan'ın disiplini ve tutkusu sayesinde Midas unicorn olma yolunda hızla ilerliyor
Erkan Kızılocak / Kıdemli Editör
-
-
-
Can Vitali Hakko Vakkorama ile Z Kuşağının moda ve deneyim anlayışını şekillendiriyor
Erdal Kaplanseren
-
-