Volvo'dan gençlik aşısı
Dünyada bazı canlılar var ki -köpekbalıkları ve timsahlar gibi- dinozor çağından bu yana yaşamaya devam ediyor. Milyonlarca yıldır hayatta kalabilmiş bu türlerin en önemli özelliği uyum sağlama yeteneği. Otomobil dünyasında çok uzun yıllar boyunca çok fazla değişmeden kalan ve onlarca yıl üretilen modeller olsa da modern çağda otomobil modellerinin ömürleri altı - yedi yılla sınırlı kalmaya başladı. Hızla gelişen teknoloji, müşteri beklentilerinin artması ve rekabetin sertleşmesi otomobil markalarını sürekli yeni modellere yönelmek zorunda bıraktı. Halen üretilen yüzlerce model arasında çok azı Volvo XC90’ın başarısında ulaşabilir. 2002 yılında tanıtılan ilk nesli, Çin’deki üretimle birlikte 14 yıl yaşarken 2014 yılında tanıtılan ikinci nesil tazelenmiş olarak yollara çıktı. XC90’nın uzun ömrünün altında gelişen teknolojiye ayak uydurabilme yeteneği yatıyor.
Son altı yıldır kendi segmentinde Türkiye’nin en çok satan modeli ünvanını taşıyan XC90, tazelenmiş görünümü ve geliştirilmiş özellikleriyle Türkiye’ye geldi. B5 Mild Hybrid ve T8 Plug-in Hybrid versiyonlarıyla satışa sunulan XC90, beş metreye yaklaşan boyu ve yedi kişiye kadar yer sunan iç mekanıyla pazardaki başarısını sürdürmeyi hedefliyor.
"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
Yazarlar
Çok Okunanlar
-
forbes.com.tr
Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)
-
-
-
-
forbes.com.tr
En zengin Türklerin sıralaması nasıl değişti?