With Love, Meghan Netflix Top 10 listesine giremedi
Meghan Markle'ın eleştirmenler tarafından yerden yere vurulan programı With Love, Meghan’ıın ikinci sezonu, Netflix'te yayınlandığı ilk haftada, ilk sezonun aynı dönemde elde ettiği izleyici sayısından en az 500 bin daha az izleyiciye ulaştı. Ayrıca yayınlandığı ilk haftada platformun en çok izlenen programları arasına giremedi.
Öne çıkanlar
• With Love, Meghan’ın sekiz yeni bölümü 26 Ağustos'ta Netflix'te yayınlandı ve yayıncı haftanın en popüler listesini yayınlamadan önce altı gün boyunca izleyici sayısını artırdı.
• Ancak salı günü açıklanan izlenme verilerine göre 25-31 Ağustos tarihleri arasında yayınlanan programlar arasında ilk 10'a giremedi. Oysa 10. sırada yer alan program (Untamed) sadece 2,1 milyon izlenme elde etti.
• Netflix, Top 10 listesi dışındaki diziler için haftalık izlenme verilerini yayınlamıyor ancak With Love, Meghan’ın listeye girememesi için ilk haftasında ilk sezonuna göre yarım milyon daha az izleyici tarafından izlenmiş olması gerekiyordu (2024 yılının mart ayında 2,6 milyon).
• Popülerliğinin düşüşü, programın yayına girmesiyle birlikte gelen olumsuz eleştirilerle gerçekleşti. London Times gazetesi eleştirmeni, filmin “ilgisizliğin dayanılmazlıkla buluştuğu noktada yer aldığını” söyledi. Netflix, Markle ve eşi Prens Harry ile olan yapım anlaşmasında önemli değişiklikler yaptıktan sonra da bu düşüş devam etti.
Arka plan
With Love, Meghan, Netflix ile Harry ve Meghan'ın şirketi Archewell Productions arasında yapılan ve bu yazın başında sona eren 100 milyon dolarlık beş yıllık anlaşma kapsamında çekilen beş dizi veya filmden biri. Dizinin tanıtım metninde, Markle'ın “arkadaşlarını ve ünlü konukları Kaliforniya'daki güzel bir malikaneye davet ederek yemek pişirme, bahçecilik ve misafir ağırlama ipuçlarını paylaştığı” anlatılıyor.
İkinci sezonda Chrissy Teigen, Tan France ve David Chang gibi ünlü konuklarıyla yemek pişirirken, Markle zaman zaman kraliyet üyesi olarak hayatı ve Harry ile ilişkisi hakkında açıklamalarda bulunuyor. Dizi, Rotten Tomatoes'ta eleştirmenlerden yüzde 27 değerlendirme aldı. Times eleştirmeni Hilary Rose, diziyi “asla gitmeyeceğimiz ve davet edilmeyeceğimiz bir yerin reklamı, şapkalı bir ego gezisi” olarak nitelendirdi.