4T: Temsiliyet, Temas, Trend ve Teknoloji
Bu köşede daha çok sayıların anlattıklarına odaklanmayı hedeflesem de önce biraz herkesin bu sayılara nasıl bakması gerektiğini aktarmayı önemli görüyorum.
Araştırmalarımızın bulgularına bakıp çok fazla anlam çıkartanları veya özellikle sonuçları eğip bükerek strateji oluşturanları görünce müstehzi gülümsemelerle ‘Ankete inanma, anketsiz kalma!’ derim. Tabii ki anketleri ve diğer tüm araştırma metodlarını, bilim dışı olarak tarif edeceğimiz kahve falıyla aynı kefeye koymuyorum. Aksine, araştırmalardan faydalanmanın rasyonel bir eylem olması gerektiğini savunuyorum.
"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
-
-
-
-
BLG Capital üçüncü fonu ile 500 milyon dolarlık yatırımlar için hazır
Nilgün Balcı Çavdar / Yazı İşleri Müdürü
-
LC Waikiki’nin yeni hedefi Avrupa pazarında üçüncülüğe yükselmek
Nilgün Balcı Çavdar / Yazı İşleri Müdürü
-