;
Arama

Mediazone dijital reklam pastasında yüzde 15’in peşinde

Kaan Kayabalı, Mediazone’la dijital reklam pastasında Facebook, Google ve Tiktok’tan geriye kalan dilimin peşinde. Sadece son bir yılda 20 milyon dolar yatırımla bünyesine Onedio, Mynet, Webtekno ve Yemek.com’u da ekleyen Mediazone, Orta Doğu pazarına da adım atmayı, üç yıl içinde de halka arz olmayı hedefliyor.

Erdal Kaplanseren
03 Ocak 2025, 08:02

Türkiye’de sessiz sedasız bir dijital medya grubu kuruldu. Mediazone, önce 2021 yılında Maçkolik’in çoğunluk hissesini sonra 2023’te Onedio’yu aldı. Onedio’nun kurucusu Kaan Kayabalı’nın başına geçtiği şirket, ardı ardına satın almalarla büyümeye devam etti. TVekstra, Mynet, Webtekno ve son olarak da geçen yılın sonunda Yemek.com. “Yalnızca son bir yıl içinde 20 milyon dolarlık satın alma” yaptık diyor Kaan Kayabalı. Yemeksepeti’nden Yemek.com’u da satın alarak içerik portföyleri daha da genişledi ve lifestyle, spor, haber, teknolojiye gastronomi de eklendi.

Mediazone’un CEO’su olan Kayabalı aynı zamanda da hissedarlarından biri. Ardı ardına satın almalar sonrası şirketin hisse yapısı da değişti çünkü Onedio ve Webtekno örneğinde olduğu gibi satın almalar sadece para değil hisse karşılığı da oldu. Ancak Mediazone’un büyük ortağı, Global Yatırım Holding’in de ortakları arasında yer aldığı İstanbul Portföy.


"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

Yazarlar

Çok Okunanlar