;
Arama

Devletin gözündeki kör nokta: Turquality

Hâlâ markalaşmayı konuşuyoruz, ürünümüz iyi ama marka olamadık diyerek kendimizi avutuyoruz. Oysa bu, eski dünyanın tesellisidir.

06 Ağustos 2025, 08:00

Uzun süredir bir devrimin içindeyiz ama ne yazık ki hâlâ farkında değiliz. Hâlâ markalaşmayı konuşuyoruz. Hâlâ ürünümüz iyi ama marka olamadık diyerek kendimizi avutuyoruz. Oysa bu, eski dünyanın tesellisidir.

Bugün bir devrimin tam ortasındayız. Ve devrimlerde, devrimsel düşünmeyen yolda düşer. Çünkü bu çağda bazı ürünler sonradan markalaşmaz, doğduklarında markadırlar.


"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

Yazarlar

Çok Okunanlar

  • Vantilatörle uyumanın etkileri: Bilim ne diyor?


  • En zengin 100 Türk


  • forbes.com.tr

    Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)


  • Dolar milyarderi Türkler


  • 2025 Forbes 39. Dünya Milyarderler Listesi