Yol haritası 2026: Çıtır strateji
Bir dönem Tavuk Dünyası ile hızlı bir yükseliş yaşayan Taylan Kaya, şimdi çıtır tavuk konseptiyle yola çıkan ‘Doyuyo’ markasını büyütüyor. Pardo Food çatısı altında 2012’de kurulan Tavuk Dünyası, 2017’de 120’si aktif, 20’si proje aşamasında olmak üzere toplam 140 şube ile Mediterra Capital tarafından satın alınmıştı. Pardo Food, 2019’da bu kez Doyuyo markasını hayata geçirerek “fast-casual” segmentinde çıtır tavuk tarafına yöneldi. Doyuyo, bu yılın ilk yarısında bir önceki yılın cirosuna ulaştı ve yılı yaklaşık 3,2 milyar TL ciro ve yüzde 100 büyümeyle kapatmayı bekliyor. Pardo Food Yönetim Kurulu Başkanı Taylan Kaya, 2025’i “planlı büyüme ve homojen genişleme dönemi” olarak tanımlayıp, dijital ve operasyonel yatırım hacmini artırdıklarını söylüyor. Marka, Türkiye genelinde geçen yıl 55 olan şube sayısını 80’in üzerine çıkararak bazı uluslararası zincirlerin lokasyonlarını devraldı ve bu sayede genişlemeyi hızlandırdı.
2025 aynı zamanda Doyuyo’nun Türkiye dışında büyüdüğü bir yıl oldu. Dünyanın en büyük alışveriş merkezi olan Dubai Mall’da geçen yıl temmuz ayında açılan şube, markanın global vitrinini oluşturuyor. Libya’da yürütülen ‘master franchise’ görüşmeleri ise tamamlanma aşamasında. “Doyuyo artık bölgesel bir marka değil. Her yeni coğrafyada aynı kaliteyi, aynı tazeliği ve aynı deneyimi sunabileceğimizi kanıtladık” diyor Kaya.