Sürdürülebilir markalar çağı: Kurumlar yeşil ve dijital dönüşüme nasıl hazırlanıyor?
                                            Taylor Swift’in yalnızca erkek arkadaşını görmek için jet uçağıyla üç ayda 138 ton karbondioksit saldığı bir dünyada, “sıfır karbon” hedefleri kulağa her zaman inandırıcı gelmeyebiliyor. Tokyo’dan Las Vegas’a uzanan bir özel jet yolculuğunun bıraktığı iz, gezegenin geleceğine dair en çarpıcı soruları gündeme getirirken markalar da sürdürülebilir olma yolunda kendi rollerini yeniden tanımlamaya çalışıyor. Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Sustainable Brands Türkiye 2025 bu dönüşümün nabzını tuttu.
8 – 9 Ekim’de Swissôtel The Bosphorus’ta inovasyon, döngüsel sistemler, yapay zekâ, yeni metrikler, tedarik zinciri dönüşümü, iletişim stratejileri ve iyi büyüme temaları etrafında birçok sahne, panel ve workshop’la sürdürülebilirliği kurum stratejilerinin merkezine koymayı hedefleyen liderleri bir araya getirdi. Etkinliğin ilk günü yüz yüze gerçekleştirilirken, ikinci gün sahne dijitale taşındı ve tamamı uluslararası şirketlerin yöneticilerinden oluşan konuşmacılar çevrimiçi olarak katılımcılarla buluştu. Etkinlikte 150’den fazla konuşmacı ve 50 oturum gerçekleşti.