HSBC Türkiye 2026 hedeflerini faiz ve risk yönetimiyle şekillendiriyor
Bankacılık sektörü için global network, deneyim, ulaşılabilirlik çok önemli. HSBC Türkiye, dünyanın 57 ülkesinde, 41 milyonu aşkın müşteriye ulaşan ve toplam varlığı 3,2 trilyon doları aşan HSBC Group’un bir parçası... HSBC Türkiye’nin odağında ağırlıklı olarak büyük ölçekli kurumsal müşteriler, uluslararası birikim yönetimi ve premier bankacılık var. Banka uzun yıllardır bu segmentlerde büyüyor. Bu özelliğiyle tabana yaygın bankacılık yerine özel alanlara ve segmentlere odaklanmasıyla öne çıkıyor.
Kurumsal bankacılık tarafında hem yerel hem de uluslararası piyasalarda faaliyet gösteren müşteriler için alternatif finansal çözümler geliştiriliyor. Aynı zamanda uluslararası kurumsal müşterilerin Türkiye’deki yatırımlarına aracılık ediyor. Sürdürülebilir finansman (yeşil krediler) ise HSBC’nin globalde ana odak noktası. HSBC Grubu’nun 2030 yılına kadar 750 milyar dolar ile 1 trilyon dolar arasında sürdürülebilir finansman sağlama hedefi olduğunu hatırlatan HSBC Türkiye CEO’su Burçin Ozan, “HSBC Türkiye olarak Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türkiye bölgesindeki öncü katkı sağlayıcılarından biri olmaya devam ediyoruz. Ayrıca önümüzdeki dönemde kurumsal müşterilerimizin Net Sıfır’a geçiş planlarını destekleyecek finansman çözümlerini de çeşitlendireceğiz” diyor.