;
Arama

US Polo Assn. Brezilya pazarına Grupo Pasquini ile giriyor

Amerika Birleşik Devletleri Polo Derneği’nin resmi giyim markası US Polo Assn., Latin Amerika’nın en büyük perakende pazarlarından biri olan Brezilya’ya adım attı. Marka, ülkede moda sektörünün önemli oyuncularından Grupo Pasquini ile ortaklık kurarak Brezilya’daki faaliyetlerine resmen başladı.

02 Temmuz 2025, 14:24

Santa Catarina merkezli Grupo Pasquini, Brezilya moda sektöründe 30 yılı aşkın tecrübeye sahip bir yerel lider olarak dikkat çekiyor. US Polo Assn.’nin Brezilya operasyonlarında markanın mağazaları, toptan satış noktaları, çevrim içi satış platformları ve pazaryerleri dahil olmak üzere tüm satış kanallarını Grupo Pasquini yönetecek.

Küresel büyüme stratejisinde önemli bir durak

Dünyanın 190'dan fazla ülkesinde 1.100'ü aşkın mağazaya sahip olan US Polo Assn., Brezilya’ya girişini küresel büyüme planının stratejik bir adımı olarak değerlendiriyor. USPA Global’in Başkanı ve CEO’su J. Michael Prince, Brezilya pazarına girişin markaları için tarihi bir kilometre taşı olduğunu vurgulayarak, "US Polo Assn.'yi bu dinamik pazarda konumlandırmak, uluslararası marka yolculuğumuzda güçlü bir adım" ifadelerini kullandı.

“Brezilyalı tüketiciyle duygusal bağ kuracağız”

Grupo Pasquini’nin Kurucusu ve Başkanı Raritom Pasquini ise markanın otantik duruşu, global cazibesi ve spora dayanan güçlü hikayesinin Brezilyalı tüketicilerle derin bir bağ kuracağını söyledi. Pasquini, “Bu iş birliğiyle sadece bir giyim markasını değil, bir yaşam tarzını Brezilya’ya getiriyoruz” dedi.

Lansman Rosewood São Paulo’da kutlanıyor

İş birliğinin lansman etkinliği bugün São Paulo’daki Rosewood Otel’de düzenleniyor. Davetlilerin katılımıyla gerçekleşecek etkinlikte moda şovları, sanat enstalasyonları ve müzik performansları yer alacak. Marka, önümüzdeki dönemde São Paulo, Rio de Janeiro, Belo Horizonte, Florianópolis ve Porto Alegre gibi önemli şehirlerde mağazalar açmayı hedefliyor.

135 yıllık miras modern çizgilerle birleşiyor

US Polo Assn., köklerini polo sporunun zengin mirasından alırken, sunduğu erkek ve kadın koleksiyonlarında çağdaş tasarım unsurlarına da yer veriyor. 135 yıllık tarihiyle markanın adı, ABD’de NFL, NBA ve MLB gibi büyük spor ligleriyle aynı düzeyde lisanslı küresel spor markaları arasında yer alıyor.


"Ekonomi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

  • Forbes Türkiye Konser Zenginleri Listesi 2025: Cem Adrian zirvede

    Nilay Dirim, Dila Bayındır
    Forbes Türkiye Konser Zenginleri Listesi 2025: Cem Adrian zirvede

  • Sermaye savaşları başlarsa Türkiye ne yapacak?

    Akan Abdula
    Sermaye savaşları başlarsa Türkiye ne yapacak?

  • Üçüncü Dünya Savaşı provası tamamlandı mı?

    Prof. Dr. Burak Saltoğlu
    Üçüncü Dünya Savaşı provası tamamlandı mı?

  • İhracatın ilk yarı performansı: 131,4 milyar dolar

    İhracatın ilk yarı performansı: 131,4 milyar dolar

  • Z kuşağı alkol tüketimine dönüyor: Gençlerde içki oranı artarken, baby boomer kuşağı azalttı

    Z kuşağı alkol tüketimine dönüyor: Gençlerde içki oranı artarken, baby boomer kuşağı azalttı

  • Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ilk 6 ayda yüzde 5,2 büyüdü

    Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ilk 6 ayda yüzde 5,2 büyüdü

Yazarlar

Çok Okunanlar

  • En zengin 100 Türk


  • forbes.com.tr

    Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)


  • Dolar milyarderi Türkler


  • 2025 Forbes 39. Dünya Milyarderler Listesi


  • Dünyanın en zengin 10 kişisi (Kasım 2024)