Paris’te Moda Tangosu
Paris Olimpiyatları sadece sporcuların rekabeti ile değil; Seine Nehri’ndeki çarpıcı açılış töreni, sporcuların cinsel kimliğine yönelik tartışmalar ve katılımcı ülkelerin sporcularının kıyafetleriyle de gündeme damgasını vurdu.
Sponsorlar Paris Olimpiyatları için toplam 4,7 milyar euro harcadı. En yüksek rakamlı sponsorluk çeki ise geçtiğimiz yılı 87,2 milyar euro ciroyla kapatan ve dünyanın en büyük lüks markalar zinciri LVMH’nin patronunun imzasını taşıyordu: Bernard Arnault tam 160 milyon dolarlık çeki Olimpiyat Komitesi’nin önüne bırakıverdi!
"Forbes Life" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
-
-
İstifayı bastı hayalini yaşıyor: Kurumsal hayattan Ironman’in zirvesine
Murat Kıvanç / Dijital Yayınlar Direktörü
-
-
-
-
Artem Martis’in cam heykelleri, tonlarca ağırlığa rağmen ayakta duran kırılgan devler gibi
Nilay Dirim / Kıdemli Editör