;
Arama

2025'in en iyi otel zincirleri

JD Power’ın 2025 Otel Müşteri Memnuniyeti Endeksi raporu yayımlandı. 102 otel markası, oda kalitesi, hizmet, temizlik, fiyat-performans ve tesisler gibi kriterlere göre 39 binden fazla misafir görüşüyle değerlendirildi. Oteller lüksten ekonomiye dokuz farklı segmentte sıralandı.

26 Temmuz 2025, 09:00

Rapora göre, pandemi sonrası yenilenen oteller ve teknolojik gelişmeler misafir memnuniyetini artırırken, oda fiyatları yükselse de konuklar aldıkları hizmetten memnun. Lüksten ekonomiye dokuz farklı segmentte sıralanan en iyi oteller arasında Ritz-Carlton, Hyatt House, Home2 Suites by Hilton ve Tru by Hilton gibi tanınan markalar yer aldı. Mobil uygulamalarla deneyimini zenginleştiren oteller, müşteri memnuniyetinde öne çıkıyor.

Ortalama oda fiyatının 158,67 dolar olmasına karşın, müşteriler fiyat karşılığında aldıkları hizmetten daha memnun. Pandemi sonrası yenilenen odalar ve teknolojik gelişmeler misafirleri memnun ediyor. Mobil uygulamalar ise kullanıcı memnuniyetini artırıyor.

2025'in en iyi otel zincirleri

  • Lüks oteller (ilk 5)

    1. Ritz-Carlton

    2. Waldorf Astoria

    3. The Luxury Collection

    4. JW Marriott

    5. Four Seasons

  • Üst düzey lüks oteller (ilk 5)

    1. Omni Hotels

    2. Hard Rock Hotels

    3. Margaritaville Hotels

    4. Fairmont

    5. The Luxury Collection

  • Üst düzey uzun süreli konaklama (ilk 5)

    1. Hyatt House

    2. Homewood Suites by Hilton

    3. Residence Inn by Marriott

    4. Staybridge Suites

    5. Element by Westin

  • Üst orta uzun süreli konaklama (ilk 5)

    1. Home2 Suites by Hilton

    2. Candlewood Suites

    3. TownePlace Suites

    4. Hyatt Place

    5. Hilton Garden Inn

  • Ekonomik uzun süreli konaklama (ilk 5)

    1. WoodSpring Suites

    2. Extended Stay America

    3. Value Place

    4. MainStay Suites

    5. Suburban Extended Stay

  • Orta ölçekli oteller (ilk 5)

    1. Tru by Hilton

    2. La Quinta

    3. Holiday Inn Express

    4. Hampton Inn

    5. Best Western

JD Power 2025 raporu, misafirlerin otel deneyimini hizmet kalitesi ve yeniliklerle birlikte daha fazla önemsediğini ortaya koyuyor. Otel zincirleri bu beklentilere cevap vererek müşteri memnuniyetini artırmayı sürdürüyor.

 

"Forbes Life" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

  • Z kuşağını kazanmak isteyen şirketlere 5 strateji

    Z kuşağını kazanmak isteyen şirketlere 5 strateji

  • Havyarın tadını çıkarmak için lezzetli öneriler

    Havyarın tadını çıkarmak için lezzetli öneriler

  • Çin’de anaokulu krizi: Doğum oranındaki çöküşle on binlerce okul kapandı

    Çin’de anaokulu krizi: Doğum oranındaki çöküşle on binlerce okul kapandı

  • Floransa’daki en iyi 15 otel

    Floransa’daki en iyi 15 otel

  • Stres ve kiloda sınıfta kaldık

    Stres ve kiloda sınıfta kaldık

  • Roma'nın en iyi 20 oteli

    Roma'nın en iyi 20 oteli

Yazarlar

Çok Okunanlar

  • Vantilatörle uyumanın etkileri: Bilim ne diyor?


  • En zengin 100 Türk


  • forbes.com.tr

    Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)


  • Dolar milyarderi Türkler


  • 2025 Forbes 39. Dünya Milyarderler Listesi