En iyi müşteri hizmeti sunan şirketler
UPS Store, Forbes'un En İyi Müşteri Hizmetleri listesinde üst üste üçüncü yıl birinci sırada yer aldı. Bazı markalar sıralamada önemli ölçüde yükseldi, özellikle Mary Kay (geçen yıl 93. sırada iken bu yıl 2. sırada). Yükselen markalar da var: Nispeten yeni bir salata ve dürüm markası olan Salad and Go, sıralamaya ilk kez girerek 7. sıraya yükseldi. Ancak hepsinin ortak noktası, müşterilerine üstün hizmet sunma konusunda başarılı olmaları.
Müşteri içgörüleri şirketi HundredX ile ortaklaşa oluşturulan En İyi Müşteri Hizmetleri 2026, Ağustos 2024'ten Temmuz 2025'e kadar 158 bin kişiye ürün satın alırken ve ürünleri kullanırken aldıkları müşteri hizmetleri hakkında sorular sorulan geniş kapsamlı bir çevrimiçi tüketici anketi ile oluşturuldu.
Liste her yıl tamamen yeni anket verilerine göre oluşturulmasına ve UPS Store'un yine 1. sırada yer almasına rağmen, En İyi Müşteri Hizmetleri listesinde üç yılı boyunca zirvede dikkat çekici bir istikrar gözlemlendi: Chick-fil-A (bu yıl 3. sırada), USAA (4. sırada) ve REI (5. sırada) her zaman ilk beşte yer aldı. Bu durum, tüketiciler tarafından bildirilen müşteri hizmetleri ölçütlerinde sürekli olarak iyi performans gösterdiklerinin bir kanıtı.
Forbes En İyi Müşteri Hizmetleri 2026 listesinde yer alan ilk 10 şirket:
- The UPS Store
- Mary Kay
- Chick-fil-A
- USAA
- REI
- Publix
- Salad and Go
- Discount Tire
- Dexcom
- Trader Joe’s
Forbes En İyi Müşteri Hizmetleri 2026 listesindeki 300 şirketin tamamı için tıklayın.