Yapay Zeka Yuvarlak Masa: Üst akıl çağında pazarlama
Forbes Türkiye ve WSI Londra iş birliğiyle düzenlenen Yapay Zeka Toplantıları Serisi, iş dünyasının geleceğini şekillendiren liderleri bir araya getirmeye devam ediyor. ‘Yapay Zeka Liderlik Endeksi’ oluşturma hedefiyle başlatılan serinin dördüncü buluşması, 25 Eylül’de Forbes Türkiye Medya Grup Başkanı Ayşe Burçak Güven ve WSI Londra ve İstanbul Yönetici Ortağı, Yapay Zeka Odaklı İş Stratejisti Hande Ocak Başev’in ev sahipliğinde CVK Park Bosphorus Hotel’de gerçekleştirildi.
Farklı sektörlerden şirketlerin üst düzey pazarlama yöneticilerinin bir araya geldiği toplantıda, yapay zekanın pazarlama dünyasındaki rolü ve liderlerin bu dönüşümde üstlenmesi gereken kritik sorumluluklar ele alındı. Son olarak, Forbes ve WSI iş birliğinin bu alandaki yol haritasına nasıl katkı sağlayabileceği tartışıldı. Bu buluşmada yapay zekayla birlikte pazarlamadaki paradigma değişimi üzerine fikir alışverişinde bulunulurken, şirketlerin organizasyon yapılarındaki dönüşüm ve liderlerin bu alandaki deneyimleri konuşuldu.