;
Arama

Sağlık sigortasında yeni nesil yolculuk

Bupa Acıbadem Sigorta, müşteri yolculuğunu uçtan uca daha da güçlendirerek sadece bugünün değil, geleceğin sigortacılık anlayışı için de güçlü bir temel inşa ediyor. Bupa Acıbadem Sigorta Genel Müdürü Aslıhan Duymaz, "Müşteriyi sadece belirli temas noktalarıyla değil, 360 derece saran bir ekosistem ile ele alıyoruz” diyor.

04 Eylül 2025, 07:45
Sağlık sigortasında yeni nesil yolculuk
Bupa Acıbadem Sigorta Genel Müdürü Aslıhan Duymaz

Bupa Acıbadem Sigorta, müşteri deneyimini her geçen gün daha da geliştirip güçlendiriyor. Servis tasarımı metodolojisiyle her temas noktası inceleniyor, iyileştirme fırsatları ortaya çıkarılıyor. Bupa Acıbadem Sigorta Genel Müdürü Aslıhan Duymaz, bu süreci şöyle özetliyor: "Müşteri yolculuğunu gerçek verilerle yeniden kurguluyoruz. Çalışanlarımızı da sürece dahil ederek memnuniyet odaklı çözümler geliştiriyoruz."Bupa Grubu’nun global vizyonu olan 'dünyanın en müşteri odaklı sağlık şirketi olma' hedefi Türkiye’de de aynı kararlılıkla uygulanıyor. Düzenli olarak gerçekleştirilen 'Dinleme Haftası' çalıştaylarında farklı departmanlardan ekipler bir araya geliyor, müşteri geri bildirimleri analiz edilerek yeni stratejiler oluşturuluyor.

Ayrıca servis tasarımı atölyeleriyle müşteri yolculuğu haritalanıyor, her adımda deneyimi daha kolay, anlaşılır ve güvenilir kılacak çözümler geliştiriliyor. Müşterilerden gelen geri bildirimler yalnızca dinlenmiyor; uluslararası standartlara uygun dijital analiz araçlarıyla inceleniyor. Bu veriler somut aksiyon planlarına dönüştürülüyor. Dijitalleşme bu dönüşümün merkezinde. Şirketin geliştirdiği 'senCard' uygulaması sigortalılara poliçe bilgilerine anlık erişim imkanı verirken Bupa’nın 'Blua' platformu semptom asistanı, online doktor görüşmeleri, kronik hastalık takibi ve sağlıklı yaşam koçluğu gibi hizmetlerle fark yaratıyor. Duymaz, "Amacımız yalnızca hastalık dönemlerinde değil, sağlıklı yaşam yolculuğunda da müşterimizin yanında olmak" diyor.


"Forbes Stüdyo" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

  • Birmingham’dan yükselen bir göç ve eğitim markası: Nejat Immigration

    Birmingham’dan yükselen bir göç ve eğitim markası: Nejat Immigration

  • Sigortada fintek devrimi

    Sigortada fintek devrimi

  • İş dünyasının ortak dili: BMW 5 Serisi

    İş dünyasının ortak dili: BMW 5 Serisi

  • Her 10 kişiden 7'si alışverişte çevresel etkiyi gözetiyor

    Her 10 kişiden 7'si alışverişte çevresel etkiyi gözetiyor

  • Fisun Koç Doğan: BES’te her 4 katılımcıdan 1’i Allianz Türkiye’den

    Fisun Koç Doğan: BES’te her 4 katılımcıdan 1’i Allianz Türkiye’den

  • Tarımda güvencenin adı: Bereket Sigorta

    Tarımda güvencenin adı: Bereket Sigorta

Yazarlar

Çok Okunanlar

  • Vantilatörle uyumanın etkileri: Bilim ne diyor?


  • En zengin 100 Türk


  • forbes.com.tr

    Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)


  • 2025 Forbes 39. Dünya Milyarderler Listesi


  • Dolar milyarderi Türkler