BMW sadece araç değil, deneyim geliştiriyor
Zirvenin başlıklarından biri de “bağlantısallık” idi. İstisnasız her oturumda cihazların, ekosistemlerin ve insanların birbirleriyle olan ilişkilerinin ne yönde evrileceği konuşuldu. Zirvede kavramların ve olayların birbirinden bağımsız olmadığı, sistemin karşılıklı ilişkiler içinde anlam kazandığı masaya yatırıldı. Mobilitenin temas ettiği geniş yelpazede her katılımcı kendi çözümünü ve geleceğini paylaştı. Bağlantısallık oturumu da geniş bir yelpazede bu ilişkileri inceledi.
Teknoloji, mobilitenin her alanını etkiliyor, ilişkileri yeniden düzenliyor. Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden BMW’nin mühendisleri ve geliştirme uzmanları sürüş deneyimi, sürat, aerodinamik geliştirmelerin yanı sıra araçlar şarj olurken ya da seyir esnasında iken arka koltukta oturan kişilerin kullanacağı eğlence sistemlerini de düşünüp geliştiriyorlar. Otomobil üreticileri otomobiliniz seyir esasında iken ya da şarj olma anı gibi bekleme zamanlarında bağlantısallık kapsamında kullanabileceğiniz özellikler için veya örneğin eğlence platformu geliştirilmesi için Google, Apple, Amazon gibi ekosistemler ile iş birlikleri yapıyor. Ancak bunu yeterli görmüyor ve girişimlere de yatırım yapılıyor.
"Mobilitenin Geleceği Zirvesi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
Yazarlar
Çok Okunanlar
-
forbes.com.tr
Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)
-
-
-
-
forbes.com.tr
En zengin Türklerin sıralaması nasıl değişti?