;
Arama

14. Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde sektördeki dönüşüm masaya yatırıldı

ECE Türkiye, bu yıl 14. kez düzenlediği Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde 25. kuruluş yıl dönümünü kutladı. İstanbul'da 7 Mayıs’ta gerçekleşen etkinlikte müşteri odaklılık, sürdürülebilirlik, dijitalleşme ve deneyim ekonomisi gibi başlıklar öne çıktı.

08 Mayıs 2025, 16:39

Perakende ve gayrimenkul sektöründen yöneticiler, yatırımcılar ve finans temsilcileri etkinlikte yer aldı. ECE Türkiye Eş Genel Müdürleri Semet Yolaç Canlıel ve Nuri Şapkacı, açılış konuşmalarında şirketin 25 yıllık faaliyetlerini ve sektördeki dönüşümü anlattı.

“Alışveriş merkezi yönetiminde nitelik önceliğimiz oldu”

Semet Yolaç Canlıel, konuşmasında uzun yıllardır nicelikten çok niteliğe odaklandıklarını belirtti. Doğru lokasyon ve yatırımcıyla kalıcı projelere yöneldiklerini söyledi. Türkiye'de alışveriş merkezi yönetimini bir okul haline getirdiklerini ve bu alanda yetişen profesyonellerin sektörde önemli yerler edindiğini ifade etti.

“2,5 milyar euro’luk portföy yönetiyoruz”

ECE Türkiye Eş Genel Müdürü ve CFO’su Nuri Şapkacı ise ECE Marketplaces’ın 11 ülkede 24 milyar euro’luk portföye ulaştığını, Türkiye’de ise 2,5 milyar Euro büyüklüğünde bir alışveriş merkezi portföyü yönettiklerini aktardı. Şapkacı, bu başarıların arkasında güçlü bir ekip ve kurumsal kültür bulunduğunu vurguladı.

“Alışveriş merkezleri çok amaçlı yaşam alanlarına dönüşüyor”

ECE Marketplaces CEO’su Joanna Fisher, perakende sektöründeki dönüşüme dair değerlendirmelerde bulundu. Fisher, alışveriş merkezlerinin sadece alışveriş yapılan yerler olmaktan çıkarak sosyal, eğitim ve sağlık hizmetlerini de kapsayan yaşam alanlarına dönüştüğünü söyledi. Türkiye’nin Avrupa’nın en büyük ve en dinamik perakende pazarlarından biri haline geldiğini ECE olarak bu pazarda sürdürülebilir projelere odaklandıklarını ifade etti.

“Rekabet artık ürünle değil, deneyimle ölçülüyor”

Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner de zirvede bir konuşma yaptı. Boyner, perakende sektöründe artık sadece ürün sunmanın yeterli olmadığını; müşteri sadakati, deneyim ve duygusal bağın ön plana çıktığını belirtti. Müşteriyi veri değil, yaşayan bir ekosistem olarak gördüklerini söyleyen Boyner, geleceğin ancak iş birlikleriyle inşa edilebileceğini ifade etti.


"Ekonomi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

  • AB'de konut krizine karşı 300 milyar euro fon hazırlığı

    AB'de konut krizine karşı 300 milyar euro fon hazırlığı

  • Kur korumalı mevduatta son haftaların en büyük çıkışı

    Kur korumalı mevduatta son haftaların en büyük çıkışı

  • Starbucks Çin pazarında büyümek için yeni ortaklar arıyor

     Starbucks Çin pazarında büyümek için yeni ortaklar arıyor

  • Türkiye'de hızlı ticaretin röntgeni: Hamburger zirvede, 160 milyon liralık Dubai çikolatası satıldı

    Türkiye'de hızlı ticaretin röntgeni: Hamburger zirvede, 160 milyon liralık Dubai çikolatası satıldı

  • Enerjisa Enerji’den 1 milyar TL’lik yeni tahvil ihracı

    Enerjisa Enerji’den 1 milyar TL’lik yeni tahvil ihracı

  • Japon otomotiv üreticilerine 19 milyar dolarlık fatura

    Japon otomotiv üreticilerine 19 milyar dolarlık fatura

Yazarlar

Çok Okunanlar

  • forbes.com.tr

    Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)


  • Nilgün Balcı Çavdar, Cem Cemal Pekin, Erkan Kızılocak

    Dolar milyarderi Türkler


  • Nilgün Balcı Çavdar, Erkan Kızılocak, Cem Cemal Pekin, Nuray Tarhan

    En zengin 100 Türk


  • Dünyanın en zengin 10 kişisi (Kasım 2024)


  • forbes.com.tr

    En zengin Türklerin sıralaması nasıl değişti?