;
Renault orta lüks segmentte makus talihini yenmek için yola bu kez Rafale ile çıkıyor. Adını hız rekoru kıran bir uçaktan alması, markanın hedeflerinin daha iddialı olduğunun göstergesi.
Skoda’nın mütevazı lüks modeli Kodiaq, yeni yüzüyle hedef çıtasını yükseltti. Marka, Kodiaq’ın fiyat/fayda dengesi ile premium segmentten müşteri kazanmayı hedefliyor.
BYD, Seal U DM-i modeliyle “Çin malı” algısını değiştiren yeni bir eşik yarattı.
Premium otomobil üreticisi Lexus, bugüne kadar ürettiği en küçük modeli LBX’te üst segment teknoloji ve donanımları referans almış. Sonuç: Ulaşılabilir lüks.
Çin malı araçlar dünyada hızla yaygınlaşırken ülkeler önlemlerle duvar örmeye çalışıyor. Sert tedbirler peşpeşe açıklanıyor. Korumacı politikalar, BYD yatırımı gibi Türkiye’ye önemli fırsatlar da yaratıyor.
Küresel elektrikli otomobil satışlarında vites düştü, rüzgar tersine döndü. Elektrifikasyona milyarlarca dolar yatırım yapan şirketler planlarını ertelerken, işten çıkarmalar başladı. En önemlisi tamamen elektrikliye dönüşeceklerini duyuran markalar, bu hedeflerinden vazgeçiyor.